- 641
How to Leverage Multisensory Learning in Your Classroom
Jamie Chaves / Cult of Pedagogy / září 2022
"Pokud to neprošlo rukama, není to v hlavě." Proč je dobré zapojit do výuky všechny smysly a jak to obohacuje učení? Výzkumy ukazují, že pokud dítě vidí a zároveň se dotýká objektu, jeho mozek je daleko více aktivní, než pokud dítě objekt pouze vidí. Více o tom, jak ve třídě pracovat s více smysly najednou, najdete v tomto skvělém článku od Cult of Pedagogy.
How to Leverage Multisensory Learning in Your Classroom
Jamie Chaves / Cult of Pedagogy / září 2022
"Pokud to neprošlo rukama, není to v hlavě." Proč je dobré zapojit do výuky všechny smysly a jak to obohacuje učení? Výzkumy ukazují, že pokud dítě vidí a zároveň se dotýká objektu, jeho mozek je daleko více aktivní, než pokud dítě objekt pouze vidí. Více o tom, jak ve třídě pracovat s více smysly najednou, najdete v tomto skvělém článku od Cult of Pedagogy.
Лінія запобігання самогубствам
Lifeline Ukraine
Професійна гаряча лінія
Лінія запобігання самогубствам
Lifeline Ukraine
Професійна гаряча лінія
Montessori je vhodné pro každé dítě, ale ne pro každého rodiče, míní učitelka
Lucie Kocurová / Eduzín / říjen 2022
Kamila Randáková vystudovala pedagogiku a výchovné poradenství, naplno ale zakotvila v montessori vzdělávání. „Někdy se mi zdá, že se objevují různé metody a nápady, které my v montessori ale používáme už desítky let,“ usmívá se. „Věřím, že neexistuje pedagogický směr, který by tak promyšleně reagoval na potřeby dětí v jednotlivých fázích jejich vývoje.“
Montessori je vhodné pro každé dítě, ale ne pro každého rodiče, míní učitelka
Lucie Kocurová / Eduzín / říjen 2022
Kamila Randáková vystudovala pedagogiku a výchovné poradenství, naplno ale zakotvila v montessori vzdělávání. „Někdy se mi zdá, že se objevují různé metody a nápady, které my v montessori ale používáme už desítky let,“ usmívá se. „Věřím, že neexistuje pedagogický směr, který by tak promyšleně reagoval na potřeby dětí v jednotlivých fázích jejich vývoje.“
"Mental Help"
UN Global Compact
Онлайн психологічна допомога
"Mental Help"
UN Global Compact
Онлайн психологічна допомога
Заняття в празькій місцевій бібліотеці
Українка в Чехії
Безкоштовні заняття в різних філіях в жовтні
Заняття в празькій місцевій бібліотеці
Українка в Чехії
Безкоштовні заняття в різних філіях в жовтні
Групи Надії
Світ без Сиріт (WWO)
Групи психологічної підтримки
Групи Надії
Світ без Сиріт (WWO)
Групи психологічної підтримки
"Війна очима дітей"
Kroky Dobra
Виставка картин юних українських митців
"Війна очима дітей"
Kroky Dobra
Виставка картин юних українських митців
Співбесіда в Чехії? Легко!
Inbaze
Воркшоп для тих, хто шукає роботу
Співбесіда в Чехії? Легко!
Inbaze
Воркшоп для тих, хто шукає роботу
Asociace sociálních pedagogů, z.s.
Olomouc
Asociace sociálních pedagogů aktivně podporuje rozvoj oboru sociální pedagogika v praxi v České republice. Asociace sdružuje sociální pedagogy a jiné pracovníky zabývající se problematikou sociální pedagogiky v celém jejím spektru, a to bez ohledu na profesní příslušnost.
Asociace sociálních pedagogů, z.s.
Olomouc
Asociace sociálních pedagogů aktivně podporuje rozvoj oboru sociální pedagogika v praxi v České republice. Asociace sdružuje sociální pedagogy a jiné pracovníky zabývající se problematikou sociální pedagogiky v celém jejím spektru, a to bez ohledu na profesní příslušnost.
Адаптаційна програма для дітей
Alivio
Кожен понеділок та п'ятницю
Адаптаційна програма для дітей
Alivio
Кожен понеділок та п'ятницю
Адаптаційна програма для дітей
Alivio
Кожен понеділок та п'ятницю
Адаптаційна програма для дітей
Alivio
Кожен понеділок та п'ятницю
Učitelé jsou změnám ve školství otevřenější než rodiče. Nejvíc školu ale proměnily děti, říká zakladatel EDUinu Tomáš Feřtek
Jitka Polanská / Eduin / říjen 2022
Jak se změnilo vnímání školy rodiči od 90.let? Jakou proměnou vzdělávání v Česku prošlo? A jsou dnes tedy všichni spokojenější? Jedním z cílů, proč v roce 2010 Tomáš Feřtek spoluzakládal informační centrum o vzdělávání, bylo právě probudit rodičovskou veřejnost z letargie a zvýšit společenskou poptávku po kvalitním vzdělávání.
Učitelé jsou změnám ve školství otevřenější než rodiče. Nejvíc školu ale proměnily děti, říká zakladatel EDUinu Tomáš Feřtek
Jitka Polanská / Eduin / říjen 2022
Jak se změnilo vnímání školy rodiči od 90.let? Jakou proměnou vzdělávání v Česku prošlo? A jsou dnes tedy všichni spokojenější? Jedním z cílů, proč v roce 2010 Tomáš Feřtek spoluzakládal informační centrum o vzdělávání, bylo právě probudit rodičovskou veřejnost z letargie a zvýšit společenskou poptávku po kvalitním vzdělávání.