- 641
How to Leverage Multisensory Learning in Your Classroom
Jamie Chaves / Cult of Pedagogy / září 2022
"Pokud to neprošlo rukama, není to v hlavě." Proč je dobré zapojit do výuky všechny smysly a jak to obohacuje učení? Výzkumy ukazují, že pokud dítě vidí a zároveň se dotýká objektu, jeho mozek je daleko více aktivní, než pokud dítě objekt pouze vidí. Více o tom, jak ve třídě pracovat s více smysly najednou, najdete v tomto skvělém článku od Cult of Pedagogy.
How to Leverage Multisensory Learning in Your Classroom
Jamie Chaves / Cult of Pedagogy / září 2022
"Pokud to neprošlo rukama, není to v hlavě." Proč je dobré zapojit do výuky všechny smysly a jak to obohacuje učení? Výzkumy ukazují, že pokud dítě vidí a zároveň se dotýká objektu, jeho mozek je daleko více aktivní, než pokud dítě objekt pouze vidí. Více o tom, jak ve třídě pracovat s více smysly najednou, najdete v tomto skvělém článku od Cult of Pedagogy.
Linka pro prevenci sebevražd
Lifeline Ukraine
Profesionální linka pomoci
Linka pro prevenci sebevražd
Lifeline Ukraine
Profesionální linka pomoci
Montessori je vhodné pro každé dítě, ale ne pro každého rodiče, míní učitelka
Lucie Kocurová / Eduzín / říjen 2022
Kamila Randáková vystudovala pedagogiku a výchovné poradenství, naplno ale zakotvila v montessori vzdělávání. „Někdy se mi zdá, že se objevují různé metody a nápady, které my v montessori ale používáme už desítky let,“ usmívá se. „Věřím, že neexistuje pedagogický směr, který by tak promyšleně reagoval na potřeby dětí v jednotlivých fázích jejich vývoje.“
Montessori je vhodné pro každé dítě, ale ne pro každého rodiče, míní učitelka
Lucie Kocurová / Eduzín / říjen 2022
Kamila Randáková vystudovala pedagogiku a výchovné poradenství, naplno ale zakotvila v montessori vzdělávání. „Někdy se mi zdá, že se objevují různé metody a nápady, které my v montessori ale používáme už desítky let,“ usmívá se. „Věřím, že neexistuje pedagogický směr, který by tak promyšleně reagoval na potřeby dětí v jednotlivých fázích jejich vývoje.“
"Mental Help"
UN Global Compact
Psychologická podpora online
"Mental Help"
UN Global Compact
Psychologická podpora online
Aktivity v městské knihovně v Praze
Українка в Чехії
bezplatné akce v různých pobočkách v říjnu
Aktivity v městské knihovně v Praze
Українка в Чехії
bezplatné akce v různých pobočkách v říjnu
Skupiny naděje
Світ без Сиріт (WWO)
Skupiny psychologické podpory
Skupiny naděje
Світ без Сиріт (WWO)
Skupiny psychologické podpory
"Válka očima dětí"
Kroky Dobra
Výstava obrazů mladých ukrajinských umělců
"Válka očima dětí"
Kroky Dobra
Výstava obrazů mladých ukrajinských umělců
Pohovory v České republice? Snadné!
Inbaze
Workshop pro uchazeče o zaměstnání
Pohovory v České republice? Snadné!
Inbaze
Workshop pro uchazeče o zaměstnání
Asociace sociálních pedagogů, z.s.
Olomouc
Asociace sociálních pedagogů aktivně podporuje rozvoj oboru sociální pedagogika v praxi v České republice. Asociace sdružuje sociální pedagogy a jiné pracovníky zabývající se problematikou sociální pedagogiky v celém jejím spektru, a to bez ohledu na profesní příslušnost.
Asociace sociálních pedagogů, z.s.
Olomouc
Asociace sociálních pedagogů aktivně podporuje rozvoj oboru sociální pedagogika v praxi v České republice. Asociace sdružuje sociální pedagogy a jiné pracovníky zabývající se problematikou sociální pedagogiky v celém jejím spektru, a to bez ohledu na profesní příslušnost.
Adaptační program pro děti
Alivio
Kazde pondeli a patek
Adaptační program pro děti
Alivio
Kazde pondeli a patek
Adaptační program pro děti
Alivio
Kazde pondeli a patek
Adaptační program pro děti
Alivio
Kazde pondeli a patek
Učitelé jsou změnám ve školství otevřenější než rodiče. Nejvíc školu ale proměnily děti, říká zakladatel EDUinu Tomáš Feřtek
Jitka Polanská / Eduin / říjen 2022
Jak se změnilo vnímání školy rodiči od 90.let? Jakou proměnou vzdělávání v Česku prošlo? A jsou dnes tedy všichni spokojenější? Jedním z cílů, proč v roce 2010 Tomáš Feřtek spoluzakládal informační centrum o vzdělávání, bylo právě probudit rodičovskou veřejnost z letargie a zvýšit společenskou poptávku po kvalitním vzdělávání.
Učitelé jsou změnám ve školství otevřenější než rodiče. Nejvíc školu ale proměnily děti, říká zakladatel EDUinu Tomáš Feřtek
Jitka Polanská / Eduin / říjen 2022
Jak se změnilo vnímání školy rodiči od 90.let? Jakou proměnou vzdělávání v Česku prošlo? A jsou dnes tedy všichni spokojenější? Jedním z cílů, proč v roce 2010 Tomáš Feřtek spoluzakládal informační centrum o vzdělávání, bylo právě probudit rodičovskou veřejnost z letargie a zvýšit společenskou poptávku po kvalitním vzdělávání.